عکاسی اسپرت
نوشته شده توسط : محمد دوستی

عکاسی اسپرت سبکی از عکاسی است که این روزها بین زوج‌های جوان و زوج‌هایی که به تازگی قصد عروسی کردن دارند محبوب شده است. تا چندی پیش اینکه افراد از خود عکس بیندازند یک رویداد خاص و بسیار مناسبتی بود که تنها مربوط به اتفاقات مهم بود از این رو افراد چندان عکسی از خود یا اعضای خانواده خود نداشتند حتی برای رویدادهای مهمی هم مانند جشن عروسی جز چند عکس ساده و بی کیفیت نمی‌توانستید عکس دیگری پیدا کنید اما این روزها با توجه به اینکه تکنولوژی همه چیز را به خصوص دوربین‌های عکاسی و همین طور ابزارآلات و نرم افزار های مربوطه را گسترش و همه فن حریف کرده است. شما می‌توانید عکس‌هایی بسیار زیبا و متنوع را به کمک حرفه ای ها به ثبت برسانید. در پی همین به روز شدن‌ها انواع سبک‌های عکاسی نیز شروع به پیدایش کردند که شاید برجسته‌ترین آن‌ها مربوط به مجموعه عکس‌های خاص عروسی باشد. یکی از جدیدترین سبک‌های عکاسی برای عروسی٬ عکاسی اسپرت است که آن را به نام عکاسی نامزدی یا Engagement نیز می‌شناسند. این سبک از عکاسی اسپرت ایران سایت بین زوج‌های جوان بسیار محبوب و ترند است اما ممکن است اطلاعات دقیقی از آن در دست نداشته باشند و به همین دلیل عکس‌های اشتباهی را در قالب عکاسی اسپرت به ثبت برسانند. در ادامه این متن نه تنها شما را با عکاسی اسپرت و نقاط تمایز آن آشنا می‌کنیم بلکه در خصوص ثبت عکس‌های اسپرت به شما راهنمایی‌هایی ارائه می‌دهیم. امید است که مورد استفاده شما واقع شود. به طور کلی عکاسان و حرفه ای های ثبت عکس ٬تصاویر ثبت شده را به دسته‌های مختلف تقسیم می‌کنند و بعد هر دسته را با اصول و قوانین متفاوتی تعریف می‌کنند. ممکن است اولین بار که نام عکاسی اسپرت به گوشتان می‌خورد این تصور در شما شکل بگیرد که مجموعه عکس‌های ثبت شده در این دسته در خصوص ورزش و فعالیت‌های مربوط به آن است اما کاملاً اشتباه تصور می‌کنید. خود عکاسی اسپرت به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شود که اگر بخواهیم بین همه آن‌ها یک نقطه مشترک پیدا کنیم باید بگوییم که شخصیت‌های درون عکس در طبیعی‌ترین حالت خود به سر می‌برند. برای عکاسی‌های دیگر ٬مدل‌های عکاسی به شدت درگیر و دار ژست‌ها و یا رساندن مفاهیم و یا نشان دادن لباس‌ها و محصولات مختلف هستند اما هدف این سبک از عکاسی ثبت و نشان دادن طبیعی‌ترین حالات مدل‌ها و افراد حاضر در عکس است. 
در این شیوه عکاس سعی می‌کند تا با استفاده از توانایی‌های خود و یا ابزار حرفه ای که در دست دارد به بهترین نحو از مدل‌های خود صحنه شکار کند و طبیعی‌ترین عکس‌ها را به ثبت برساند. اگر شما به دقت عکس‌های اسپرت را بررسی کنید متوجه می‌شوید که مدل عکاسی اسپرت شرکت ایران سایت با توجه به تم و زمینه عکس واکنش‌هایی کاملاً طبیعی از خود نشان داده است و سپس این واکنش‌ها به زیباترین شکل ممکن به ثبت رسیده است. عکاسی اسپرت می‌تواند برای سوژه‌های بسیار متفاوتی انجام شود. استفاده از این شیوه در انواع عکاسی‌های تبلیغاتی و یا عکاسی‌های کودک و تک نفره رواج دارد اما محبوب‌ترین نوع استفاده از این سبک از عکاسی برای زوج‌ها و یا نامزدها است. بسیاری از آتلیه‌های عکاسی به عروس و دامادهای خود عکاسی اسپورت را در کنار عکاسی‌های فرمالیته پیشنهاد می‌کنند.گفتیم که عکاسی اسپرت از یکی از آیتم‌هایی است که اغلب به عروس و دامادها پیشنهاد می‌شود اما آیا گرفتن این سبک از عکس‌ها ضرورت دارد و یا مزایایی برای خود به همراه دارد؟ ثبت عکس‌های عروسی و یا عکس‌های فرمالیته یک انتخاب سلیقه ای است و بسیاری از زوج‌ها با توجه به شرایط خود بیخیال آن می‌شوند و یا تنها به عکس‌های عروسی قناعت می‌کنند اما اگر شما شرایط و بودجه مدنظر را در اختیار دارید به شما توصیه می‌کنیم که حتماً عکاسی اسپرت را در برنامه پیش از عروسی خود قرار بدهید.
 از مهم‌ترین مزایایی که عکاسی اسپرت برای عروس و دامادها به همراه دارد این است که آن‌ها را برای عکاسی اصلی روز عروسی آماده می‌کند. به واسطه این عکاسی شما بعداً در مقابل دوربین راحت‌تر خواهید بود و بهتر می‌توانید ژست‌های خواسته شده را اجرا کنید. علاوه بر این‌ها شما با توجه به کیفیت عکس‌های اسپرتتان می‌توانید توانایی عکاسان انتخابی خود را به شکل بارزتری مشاهده کنید و در صورتی که متوجه وجود مشکلاتی شدید پیش از مراسم اصلی آن را برطرف کرده و به توافق برسید.

برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید.

عکاسی اسپرت عروس و داماد و مزایای آن

 https://iransite.com/services/photography/عکاسی-اسپرت

 




:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: